TRX på hold

Vi har altid et hold, der passer præcis til dig og dit niveau.

TRX Basic

Alle kan være med
45 minutters træning. Det her er det ideelle hold de første gange, du prøver TRX, da du får tid til at føle dig tryg ved træningen og de nye redskaber. Intensiteten er lavere end på vores intermediate-hold, og hvilepauserne er længere.

TRX Intermediate

Middelhård træning
45 minutters træning, trinnet over TRX BASIC. Intensitetsgraden er højere på flere områder, der er bl.a. flere gentagelser og mere tempo. Vi anbefaler at du har deltaget på TRX BASIC, eller har trænet TRX tidligere.

TRX Core

Middelhård træning
En 45 minutters low impact TRX-session, der inddrager aspekter af pilates og har særlig fokus på at styrke og tone kroppen. Holdet er for alle, der ubesværet kan skifte mellem de forskellige indstillinger og øvelser.

Øvelserne er baseret på en flydende, kombineret træning med det formål at forbedre styrke, fleksibilitet, balance og core-muskulaturen.

TRX H.I.I.T

Hård træning
High Intensity Interval Training (H.I.I.T) er et af de mest intensive hold, vi udbyder hos TRX CPH. Det indeholder en del intervaltræning af meget høj intensitet og cardio-øvelser, med korte pauser imellem. Hviletiden kan tilpasses den enkelte træningssessions-formål og niveau. Træningsform vil passe til alle og er en ideel mulighed for at forbedre dit præstationsniveau og brænde kalorier af.

TRX Pump it up

Hård træning
45 minutters fokus på styrke og muskelopbygning. Vi går i dybden med én muskelgruppe ad gangen og arbejder intensivt med større belastning og færre gentagelser. Vi træner hele kroppen, men især arme og overkrop.
Holdet er for alle, som minimum har TRX Basic-kendskab og gerne vil have fokus på større muskler.

TRX Fighter

Hård træning
Det her er holdet, hvor du får pulsen op på max!
Vi træner både styrke og hurtighed med funktionel træning. Vi kombinerer TRX-træningen med øvelser på andre redskaber og laver cirkeltræning.
Holdet er for alle, som minimum har TRX Basic-kendskab og er i rimelig form.