Træt af at spilde tiden?
Lær at træne rigtigt, hårdt og effektivt!

GET FIT BOOTCAMP
Et 3 måneders forløb med kun 16 pladser.
Dette sikrer dig et højt kvalitetsniveau, hvor der er tid til dig og dine behov.
Niveaukrav: Intet!

Forny din træning, skab glæden, gejsten og motivationen. Lær hvordan en sund tilgang til kost og træning kan skabe den maksimale velvære i din krop. 

Bootcampen er en værktøjskasse, som vi fylder op med redskaber og viden i løbet af de tre måneder. Fremadrettet vil du kunne benytte disse til at opretholde en vedvarende sund livsstil.

Vi sætter fokus på at lære dig om funktionel træning, hvor en god træningsteknik lægger grundlaget for gode resultater. Hele din krop vil blive inddraget i processen, som forbereder dig til dine dagligdags-aktiviteter.

Vi kommer dog ikke udenom, at din kost har en betydning, og at det er meget individuelt, hvad der virker. Derfor vil instruktørerne, som også er uddannet kostvejledere, løbende evaluere din kost sammen med dig. For os handler det om at skabe en langtidsholdbar livsstilsændring for dig, og ikke at du skal påduttes en kedelig kostplan. Der skal stadigvæk være plads til at være livsnyder – blot på en ny forbedret måde.

Bootcampens fastlagte træninger indeholder både klassisk TRX træning men også funktionel helkropstræning. I sidste nævnte er der fokus på styrketræning og høj intensitet, hvor der anvendes egen kropsvægt, kettlebells og håndvægte. Du bliver guidet i alle øvelserne undervejs.

Bootcampen er til dig, som trænger til at få skabt en god stabil træningsrytme, og lære hvordan TRX’en kan hjælpe din krop til både, at komme i form og samtidigt også blive stærkere. Den henvender sig derfor ikke i så høj grad til dig, som er meget erfaren på TRX’en, og allerede træner regelmæssigt. 

Det får du på vores 3 måneders bootcamp

  • 2 Måneders TRX og funktionel træning 2 gange ugentlig på lukket hold fra d. 26/3 – 30/5
  • 3 Måneders ubegrænset træning på alle ugentlige hold i TRX CPH.
  • 3 Måneders ubegrænset træning i Vesterbronx gym, som er et fuldt udstyret gym.
  • 3 Foredrag, som indeholder emner omkring  kost, motivation og træning.
  • Individuel træningsprogramlægning og tæt kontakt med trænerne under hele forløbet.
  • En træningsmakker, som holder dig op på dine nye rutiner gennem hele forløbet.
  • Oplæg omkring ernæring samt redskaber til, hvordan du kan skabe dig en sund og holdbar livsstilsændring.
  • Måling og vejning ved start, halvvejs og i slutningen af forløbet, samt løbende evaluering af dine resultater.
  • Lukket facebookgruppe med tæt kontakt til dine instruktører og med-bootcampere gennem hele forløbet.
  • Vores bootcamp kit.

Dine personlige trænere gennem hele forløbet

Ida Bentholm

  • Uddannet fysioterapeut
  • Certificeret TRX-, reformer- og pilates instruktør.
  • Uddannet kostvejleder og personlig træner
  • Body-SDS studerende.

Bar Kohavi

  • Kandidat i idrætsfysiologi og en bachelor i fysisk træning og sportsvidenskab.
  • Uddannet kostvejleder, massør og personlig træner.
  • TRX instruktør
  • Tidligere MMA- og basketball træner.

Det kan du forvente af dine trænere
Instruktørerne er ved din side under hele forløbet. Grundet Idas og Bars uddannelsesmæssige baggrund og erfaring, og deres fælles store interesse for træning, kan du trygt træne dig i form med en god teknik og minimal risiko for skader. Derudover kan du forvente en tilfredsstillende følelse efter hver træning,  fordi du aktivt har handlet og gjort noget godt for både dig og din krop.

PRIS
Forløbet koster 5500,-.
Der er dog mulighed for at beløbet kan betales henover 2 rater, kontakt os på info@trxcph.dk hvis du er interesseret i dette.

OBS
Tilmelding til et lukket forløb er bindende og pengene refunderes ikke. Dette gælder for alle lukkede forløb.

Tilmeld dig her

Næste bootcamp:
Tirsdag den 26.03.19 – 26.06.19

Fast træninger:
Hver tirsdag kl. 18.30-19.30
Hver torsdag kl. 18.30-19.30

Derudover opfordres alle deltagere også til at træne enten lørdag eller søndag kl. 10.00

Bemærk følgende undervisninger
varer fra kl. 18.30-20.00.
D. 26/03: Velkomst og Introduktionsdag. Træning og foredrag omkring kost.
D. 02/05: Træning samt fordrag omkring motivation og træning.
D. 25/06: Træning samt fælles afslutning og ‘tak for denne gang’.

”En fyldigere numse, mere energi i min hverdag og en hobby, som holder mig fit. Det var nogle af de ting jeg fik ud af bootcampen”
Julie Jensen, tidligere bootcamp-deltager

“Sammenholdet med de andre på bootcampen er sindsygt motiverende. De top-professionelle trænere skubber dig max, og kombinationen af en teknik-nørd og en hardcore-træner er den vildeste luksus.”
Siska Arnsved, tidligere bootcamp-deltager